Pijprokersgilde
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ga naar beneden
Johannes Haspels
Johannes Haspels
Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 22-05-20

Voorstellen : Johannes Haspels Empty Voorstellen : Johannes Haspels

vr mei 22, 2020 1:39 pm
Beste allen,

Ik ben Johannes (1976), afkomstig uit het limburgse Weert en sinds mijn studiestart in 1997 woonachtig in Amsterdam.

Ik ben op mijn 19e begonnen met pijproken, een half jaar voordat ik ging studeren. Heb daarvoor toentertijd in Eindhoven een Falcon-pijp gekocht en tijdens een reisje naar Amsterdam een setje van 5 tabakken gekocht, waaruit 1 vaste liefde uit is ontstaan ; Danske Red Sunset. Het liefste rook ik fruitige tabakken. Tabakken die ik doorgaans graag rook zijn : Danske Red Sunset, Stanwell Groen, Stanwell Geel, Kentucky Bird en Petersen Rood. (van deze laatste nog 1 gesealde puch over, wil daarvoor samples laten namaken bij Hajenius)
Ik heb het pijproken niet zo enorm gecultiveerd dat ik er alles van weet; steek ik mijn pijp op en geniet ik 'm met graagte. Het liefst in de avond met klassieke muziek op de achtergrond en een goed boek of strip. Ben nog niet zo'n buitenroker.

Ik kijk uit naar jullie expertise van het pijproken en leer ik graag van jullie.

Groet,
Johannes
Terug naar boven
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum