Pijprokersgilde
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ga naar beneden
avatar
Maurits
Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 14-11-19

Voorstellen Empty Voorstellen

do nov 14, 2019 8:46 am
Beste pijperrokers,
Mijn naam is Maurits van ‘t Hof en rook al 54 jaar de pijp. De laatste jaren met veel meer plezier, dat komt omdat ik Fred/Godfrey met zijn “ Goede Kamer” ben tegen gekomen. Sindsdien weet ik veel meer van tabak, pijpen en pijproken. Omdat ik een liefhebber ben van grote pijpen, en die nogal duur waren, ben ik ze zelf maar gaan maken. Er zijn 12 gemaakt maar een enkele (5) heeft het overleefd. Het is zo verschrikkelijk moeilijk om een beetje goede pijp te maken. Sindsdien heb ik ook veel bewondering gekregen voor de professionele pijpmakers.
Ik ben een liefhebber van Latakia maar ik kan dat binnen om verschillende redenen niet roken maar gelukkig zijn er lichtere tabakken die ik wel in mijn rookstoel kan roken gewoon binnen in mijn eigen Goede Kamer.
Ik ben gepensioneerd en zat in het onderwijs, Kunstonderwijs. Ik was docent vakdidactiek, Anatomie en diverse praktijkvakken waaronder Modeltekenen en Grafische technieken..
Sinds het begin van mijn “relatie” met de Goede Kamer” heb ik al een aantal mensen ontmoet die ik graag tot mijn vriendenkring kan rekenen.
Elke dag weer ben ik via de iPad verbonden met ze en dat is een heerlijk gevoel. Dank voor jullie vriendschap en kennis.
Godfrey
Godfrey
Admin
Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 26-11-17
Leeftijd : 64
Woonplaats : Venlo
https://pijprokersgilde.actieforum.com

Voorstellen Empty Re: Voorstellen

do nov 14, 2019 10:21 am
Kei mooi Maurits. Bedankt voor je bijdrage. Een van de eerste in deze nieuwe start. 👍
Terug naar boven
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum