Pijprokersgilde
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ga naar beneden
Pat JM Paulus
Pat JM Paulus
Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 16-09-18
Leeftijd : 60
https://geosearcherbelgium.blogspot.com/

Even mijzelf voorstellen Empty Even mijzelf voorstellen

zo sep 16, 2018 8:21 pm
Beste allen,

Ook ik zal me even voorstellen. De naam is Pat JM Paulus, wonende te Turnhout, gelegen in de Kempen. Zo ben ik bijna de gebuur van Paul (lol). Wat is de wereld toch klein.
Ik rook reeds iets meer dan 30 jaar pijp, met  toch wel een paar periodes dat ik geen pijp rookte. Ondertussen rook ik al iets meer dan 4 jaar geen sigaretten meer, dankzij een toenmalige overschakeling naar de E-sigaret, maar ook dat hield ik na 4 jaar voor bekeken. Toch was de E-sigaret voor mij de aanleiding dat ik kon stoppen met sigaretten. Hoe dan ook, ik ben terug aan de pijp.

Mijn voornaamste bezigheden zijn archeologische metaaldetectie, natuur foto en videografie, met name vooral macrofotografie., beestjes en bloempjes fotograferen dus! Alsook doe ik aan micro observatie... Van alles en nog wat onder de microscoop bekijken. Ik sta dus in heel nauw contact met moeder aarde. Kortom, ik ben een bezige bij. Betreft politiek en geloofsovertuiging ben ik kleurloos en neutraal ... Ik geloof dus enkel in mijzelf en volg heel dikwijls mijn buikgevoel. Met bijna altijd een goed resultaat!

Even terug naar de pijp dan ... Voor mij staat pijproken gelijk aan erfgoed, dat loopt dus netjes naast elkaar gezien mijn speurtochten naar de geschiedenis die in de grond verborgen ligt. Ondertussen  bezig om een kleine voorraad pijptabak op te slaan omwille tabak echt wel een luxe artikel aan het worden is ! Dankzij ons geweldige Europa!
Ik ben de trotse bezitter van een 6 tal meerschuimpijpen (die al aardig mooi beginnen te kleuren) en een 35 tal bruyere pijpen, maar daar kunnen er altijd nog wel wat bijkomen ... Graag zelfs (lol)

Wie mijn andere activiteiten graag eens bekijkt kan me vinden op mijn eigen YouTube kanaal en mijn Facebook account. Type via google,  Geo Searcher Belgium in en je weet me wel te vinden. Ziezo beste medepijpers ... Dat ben ik in het kort, blij er te mogen bij horen omdat de meeste pijprokers van nature uit sociale en vriendelijke mensen zijn, tevens ook een van mijn betere eigenschappen. Dus voel ik me hier zeker en vast thuis!  Nota: Jullie zijn ook van harte welkom deel uit te maken van mijn Facebook account ... In dat geval zie ik jullie wel verschijnen ...

Tot dan, Puf ze,

Pat
Terug naar boven
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum