Pijprokersgilde
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ga naar beneden
avatar
Henricus
Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 13-11-19
Woonplaats : ermelo

Deus Vult,ik ben Henricus Empty Deus Vult,ik ben Henricus

za mei 23, 2020 9:00 am
Goedemorgen,laat ik zo vrij zijn om enige details te delen met jullie:
Ik ben Henricus,woonachtig in te pittoreske Ermelo.Alwaar ik een bescheiden leven in alle eenvoud lijd met mijn partner Esther en met een aantal dieren.
Van beroep Theoloog maar na het opheffen van mijn gemeente ben ik momenteel werkzaam als transportplanner voor het transportbedrijf van een vriend van me.
De kachel moet roken nietwaar?Ik doe nog wel evangelisch werk op afroep.
Ik rook al pijp sinds mijn opleiding aan het seminarie,midden jaren 80.Mijn opleiding heb ik gevolgd in o.a. Rome en Malta waar ik ben afgestudeerd.Ingewijd als priester en beroepen bij de Souvereine Orde van Malta.Voor meer info:google.
Altijd een redelijke basis roker geweest,vaste type tabak(o.a.Borkum Riff Bronze) aangezien we hier niet echt veel keuze hebben.
O.A. via het pijprokersforum en een bezoek aan de daaraan verbonden meeting in contact gekomen met heel veel aardige,zeer vriendelijke mensen die me direct thuis lieten voelen.
Ik ben nu op een ontdekkingstocht door de tabakswereld en ontdek steeds meer lekkere uitvoeringen van het brandbare plantje.Wat is er nog veel te proeven,geweldig.
Ik ben de gelukkige bezitter van een klein aantal fijne pijpen waarvan sommige mij zeer dierbaar zijn.
Ik hou ervan de dingen in het dagelijks leven contemplatief te zien en een ieder die hulp vraagt binnen de mogelijkheden die ik heb te helpen.
Deus Vult,
Henricus
Godfrey
Godfrey
Admin
Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 26-11-17
Leeftijd : 64
Woonplaats : Venlo
https://pijprokersgilde.actieforum.com

Deus Vult,ik ben Henricus Empty Re: Deus Vult,ik ben Henricus

za mei 23, 2020 4:59 pm
Mooi omschreven Henricus , dit forum moet nog wat gaan leven en is een afsplitsing van het Pijprokersgilde op Facebook. Er zijn een hoop leden van het Gilde die elkaar ook persoonlijk kennen van een aantal bijeenkomsten , Dit stond ook in de planning voor dit jaar, echter door het virus is dit allemaal voor onbepaalde tijd verschoven.
In ieder geval leuk dat je je aangemeld hebt. Hoop je over niet al te lange tijd eens te ontmoeten.

Godfrey
Terug naar boven
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum